Dlaczego moja rejestracja, pomimo prowadzenia działalności gospodarczej, została odrzucona?

Przyczyna odrzucenia rejestracji dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą może być różna. Najczęściej odrzucenie rejestracji wynika z nieprawidłowo wypełnionego formularza lub braku podstawowych danych wymaganych przez sklep. W takiej sytuacji, warto skontaktować się z obsługą klienta w celu wyjaśnienia powodów odrzucenia rejestracji i ewentualnej poprawy błędów. 

Czy mogę założyć konto nie posiadając działalności gospodarczej?

Rejestracja kont detalicznych i indywidualnych zostaną odrzucone. Detalistów zapraszamy do szukania naszych produktów w sklepach naszych partnerów i dystrybutorów.

Jakie dokumenty są potrzebne do zakończenia procesu rejestracji?

Prosimy o załączenie skanu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej albo wydruku z bazy Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEDIG www.ceidg.gov.pl) podczas rejestracji lub wysłanie ich na adres  marketing@pol-mak.com.pl   

Czy istnieje minimum logistyczne, które jest wymagane do złożenia zamówienia?

Tak, istnieje minimalna wartość zamówienia, która wynosi 700 zł, przy spełnieniu której przesyłki wysyłane są na nasz koszt.

Dlaczego nie widzę cen produktów?

Ceny produktów oraz funkcja składania zamówienia jest możliwa po weryfikacji profilu prowadzonej działalności gospodarczej oraz po potwierdzeniu rejestracji przez dział obsługi klienta. Kontakt w tej sprawie nastąpi w ciągu 24h od rejestracji na stronie.

Jak mogę uzyskać rabat do zamówienia?

W celu uzyskania informacji na temat polityki rabatowej w naszej firmie, prosimy o kontakt z opiekunem handlowym. Dane do kontaktu znajdują się w zakładce Kontakt na naszej stronie.

Jak mogę zmienić dane bilingowe oraz dane dostawy?

W celu dokonania zmiany danych bilingowym prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Zmiany danych dostawy można dokonać podczas składania zamówienia na Państwa koncie.

Czy można osobiście odebrać zamawiany towar?

Wszystkie zamówienia są wysyłane są za pośrednictwem kuriera DHL  z dostawą pod adres klienta.

Ile trwa dostawa towaru?

Realizacja zamówień wraz z dostawą  trwa  2-3 dni roboczych.

Ile mam czasu na zgłoszenie reklamacji?

Reklamacje na towary wadliwe oraz niezgodności w ilości otrzymanego towaru należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki (maksymalnie do 14 dni po jej otrzymaniu).

W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Prosimy o składanie protokołu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mailowy reklamacje@pol-mak.com.pl  oraz zawarcie w niej wszelkich niezbędnych informacji takich jak: powód zgłoszenia, symbol produktu, ilość reklamowanego towaru oraz zdjęć towaru w przypadku jego uszkodzenia.

Produkt został dodany do ulubionych